دانشنامه راهکار دانشنامه راهکار مرجع آموزش کلیه نرم افزارهای راهکار می باشد

شیوه پشتیبانی نرم افزارهای راهکار و پاسخ به سوالات رایج در این زمینه

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ 66 بازدید
شیوه پشتیبانی نرم افزارهای راهکار و پاسخ به سوالات رایج در این زمینه
کد مطلب : 355444

یک موردی در شرایط فروش نرم افزارهای راهکار وجود دارد و آن شیوه پشتیبانی نرم افزارها می باشد، در این نوشتار به پاسخ پرسشهای رایج کاربران در این زمینه می پردازیم.

شیوه پشتیبانی نرم افزارهای راهکار سافت به چه شکل است


برای استفاده از خدمات پشتیبانی نرم افزارهای راهکار سافت شما باید در تالار گفتمان پشتیبانی راهکار ثبت نام کنید و در آنجا سوالات خود را مطرح نمایید و همکاران ما هم در همانجا پاسخ سوالات شما را می دهند. این مساله در شرایط فروش نرم افزارهای راهکار سافت به عنوان یک شرط مهم قید شده است و از آنجا که خیلی مهم بوده است با رنگ قرمز در بالای این بخش متن "(لطفا موارد این قسمت را با دقت بخوانید)" بصورت تاکیدی آمده است.

اگر در نصب یا اجرای نرم افزار مشکلی داشته باشم چه کسی پاسخگو است


در زمینه مشکلات مربوط به نصب و اجرای برنامه همکاران ما همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) در تلگرام پاسخگو هستند. شما کافیست با شماره 09106790876 از طریق تلگرام ارتباط برقرار سازید و مشکل خود را بصورت پیام بفرستید. در اینگونه مواقع معمولا کارشناسان نصب راهکار به شما توصیه خواهند کرد تا ابزارهای ریموت دسکتات (ابزارهایی هستند که امکان برقراری ارتباط بین دو کامپیوتر از راه دور را می دهند) را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. و از طریق این ابزارها در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را بر روی کامپیوتر شما بررسی و حل خواهند کرد.

چرا راهکار سافت پشتیبانی تلفنی ارائه نمی دهد؟


مجموعه راهکار سافت بعنوان بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای رایگان مالی و اداری از سال 1391 کار خودش را با اهدافی کاملا غیر انتفاعی آغاز کرده است. و از آنجا که محصولات و خدمات رایگان ارائه می دهد طیف بسیار زیادی از کاربران این محصولات را دانلود و نصب کرده اند.

در حال حاضر (تاریخ امروز) بیش از 65 هزار نفر در کشورهای ایران، افغانستان، عراق و همینطور فارسی زبانهای دیگر در سایر نقاط دنیا از این محصولات و خدمات رایگان استفاده می کنند و عملا با توجه به رایگان بودن عمده خدمات و همینطور خیلی ارزان ارائه شدن محصولات دیگر که فروشی هستند، عملا ظرفیت مالی ارائه خدمات بصورت تلفنی یا حضوری را ندارد و در واقع در اینجا با استفاده از ابزارهای نوین تکنولوژی هزینه های نگهداری و مدیریت مجموعه را کاهش داده اند. در واقع در پاسخگویی تلفنی هر شخص در طول یک روز می تواند پاسخگوی تعداد محدودی باشد اما با این شیوه های مبتنی بر تکنولوژی و پاسخگویی بصورت آفلاین هر پشتیبان ما می تواند در طول روز پاسخگوی تعداد خیلی بیشتری باشد در نتیجه ما برای بخش پشتیبانی کمتر هزینه خواهیم کرد تا مجبور نباشیم این هزینه را بر قیمت محصولات بیفزاییم و در نهایت همه چیز به نفع جیب مشتری تمام خواهد شد.

آیا پشتیبانی راهکار سافت رایگان است؟


استفاده از خدمات پشتیبانی راهکار سافت چه برای کاربرانی که محصولات رایگان ما را استفاده می کنند و چه آنهایی که نسخه های ارزان قیمت را خریداری کرده اند کاملا رایگان ارائه می شود. اساسا این قیمت ارزان هم از اول بنا نبود گرفته شود.

در واقع در سه سال اول شروع کار راهکار سافت (سالهای 1391، 1392 و 1393) همه محصولات و خدمات راهکار سافت کاملا بصورت رایگان ارائه می شد. و بنا هم نبود تا هیچ هزینه ای از هیچ شخصی بابت برخورداری از این خدمات یا محصولات دریافت شود. ما یک سیستم حمایت مالی در سایت گذاشته بودیم و بنا بود تا هر کاربری که از نرم افزار استفاده می کند به انتخاب خودش هزینه ای معادل 10 هزار تومان را بصورت سالیانه برای حمایت از این مجموعه پرداخت کند.

اما متاسفانه کاربران ایرانی عزیز و بزرگوار از سیستم دونیت زیاد استقبال نکردند و در واقع در آن مقطع که تعداد مشتریان ما تقریبا بیش از 15 هزار نفر بود ما می توانستیم با درآمد حاصله از این حمایت ها به ارائه محصولات و خدمات بصورت کاملا رایگان ارائه بدهیم. بنابراین به ناچار برای بقای مجموعه و ادامه کار این شیوه ارائه بروز رسانی ها بصورت ارزان را در پیش گرفتیم تا همچنان راهکار سافت بتواند به بقای خودش ادامه بدهد. در این شیوه کاربران همچنان می توانند از خدمات و محصولات رایگان قبلی برخوردار شوند و ضمن اینکه اگر تمایل داشته باشند به اختیار خودشان می توانند با پرداخت هزینه ای اندک از مزیت امکانات بیشتر که در نسخه های بروز رسانی ارائه می شود برخوردار شوند.





دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

فیلم آموزشی : تنظیمات پیشرفته ستونها در نرم افزارهای راهکار

راهنمای استفاده از فرمت نمایش در تنظیمات پیشرفته ستونها در نرم افزارهای راهکار سافت

فیلم آموزشی تنظیمات پیشرفته شبکه نمایش داده در نرم افزارهای راهکار

آموزش نحوه ذخیره سازی اطلاعات نرم افزارهای راهکار در قالب فرمتهای مختلف فایلی (Excel,PDF,PNG,Text و غیره)

فیلم آموزشی تهیه خروجی اکسل از اطلاعات در نرم افزارهای راهکار و نکات پیرامون آن

آموزش نحوه گرفتن خروجی اکسل از اطلاعات نرم افزارهای راهکار

آموش نحوه تغییر فونت شبکه نمایش داده و ذخیره سازی آن

چگونه بدانم ویندوزم 32 بیتی است یا 64 بیتی؟

مقایسه نرم افزار فروشگاهی راهکار با سیستم یکپارچه راهکار و پاسخ به سوالات رایج در ارتباط با این موضوع

چگونه بفهمیم ویندوز ما 32 بیتی است یا 64 بیتی؟

آموزش نحوه اجرا کردن یا متوقف کردن سرویس اس کیو ال سرور

چگونه اعداد ویندوز را فارسی کنیم؟ چگونه اعداد ویندوز را انگلیسی کنیم؟

روشهای تعیین بهای تمام شده موجودی کالا

آشنایی با اسکنرهای بارکد خوان (دستگاه بارکد خوان چگونه کار می کند)

آموزش نحوه عضویت و استفاده از تالار گفتمان پشتیبانی راهکار

فیلم آموزشی : آشنایی با امکانات تنظیم اندازه هوشمند در ابزار گزارش ساز راهکار (فست ریپورت)

فیلم آموزشی : تنظیمات پیشرفته ستونها در نرم افزارهای راهکار

راهنمای استفاده از فرمت نمایش در تنظیمات پیشرفته ستونها در نرم افزارهای راهکار سافت

فیلم آموزشی : چرا ترکیب حروف فارسی و انگلیسی در اسامی کالاها هماهنگی ندارند

فیلم آموزشی دانلود قالب گزارشات از سرور راهکار

فیلم آموزشی : پاسخ به سوال : چرا گزارشات چاپی تو هم تو هم می آیند؟ چرا در قسمت چاپ گزارشات بخشی از اطلاعات کامل چاپ نمیشه؟

فیلم آموزشی تنظیمات پیشرفته شبکه نمایش داده در نرم افزارهای راهکار

فیلم آموزشی استفاده از عملگرهای ریاضی در ابزار گزارش ساز راهکار (فست ریپورت)

آموزش نحوه ذخیره سازی اطلاعات نرم افزارهای راهکار در قالب فرمتهای مختلف فایلی (Excel,PDF,PNG,Text و غیره)

فیلم آموزشی نحوه ایجاد واتر مارک در ابزار گزارش ساز راهکار (Watermark in FastReport)

فیلم آموزشی تهیه خروجی اکسل از اطلاعات در نرم افزارهای راهکار و نکات پیرامون آن

پاسخ به یک مشکل : وقتی چیزی را چاپ می کنم سیستم هنگ می کند

آموزش نحوه تنظیم حاشیه های سفید گزارش (Margins) در ابزار گزارش ساز راهکار (Fasteport)

آموزش قسمتهای مختلف طراحی صفحه گزارش در فست ریپورت (ابزار گزارش ساز راهکار)

آموزش نحوه ذخیره سازی قالب گزارشات فست ریپورت بصورت فایل frx و همینطور نحوه بازیابی آن

ایجاد تغییرات موردی در قالب گزارشات چاپی نرم افزارهای راهکار (کاربرد دکمه Edit Page در فست ریپورت)

فیلم آموزشی نرم افزار هوش تجاری راهکار (قسمت اول)

آموزش نحوه گرفتن خروجی اکسل از اطلاعات نرم افزارهای راهکار

آموش نحوه تغییر فونت شبکه نمایش داده و ذخیره سازی آن

انتخاب پرینتر پیش فرض بصورتیکه که در تنظیمات هر گزارش چاپی بصورت جداگانه ذخیره شود

چگونه بدانم ویندوزم 32 بیتی است یا 64 بیتی؟

مساله RightToLeft و اهمیت آن در طراحی گزارشات چاپی

روش جلوگیری از گرد کردن اتوماتیک اعداد اعشاری در گزارشات چاپی

چگونه اعداد را در ابزار گزارش ساز راهکار (فست ریپورت) فارسی نمایش بدهیم؟

مقایسه نرم افزار فروشگاهی راهکار با سیستم یکپارچه راهکار و پاسخ به سوالات رایج در ارتباط با این موضوع