مجله اینترنتی کهلیک مجله ای برای تمامی سلیقه ها (سبک زندگی، سرگرمی، سلامتی، آشپزی، گردشگری، علمی، آموزشی و ...)

سلامت:پنج ورزشی که به راحتی بدن شما را دگرگون و جوان می کند

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ 10 بازدید
سلامت:پنج ورزشی که به راحتی بدن شما را دگرگون و جوان می کند
کد مطلب : 408815


ورزش علاوه بر آثار مثبت بر سیستم قلب و عروق و افزایش توانمندی عضلات بدن شده و باعث و تاثیرات مهمی در بدن می شود.


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فواید ورزش برای سلامتی را همه ما می شناسیم. فوایدی مانند تاثیر آن بر کاهش وزن و مخصوصا کنترل وزن، تنظیم قندخون و پیشگیری از دیابت، درمان فشار خون و چربی خون بالا و صدها فایده مهم دیگری که ورزش برای سلامتی دارد. دانستن این حقایق و آگاهی از فواید ورزش باعث شده خیلی از ما همیشه به فکر شروع آن بیفتیم، اما خیلی وقت ها به دلیل مشکلات مختلف مجبور هستیم از ورزش دست بکشیم.

نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن، ناتوانایی در رفتن به کلاس ورزشی، بیماری هایی مثل کمردرد و زانو درد، ازطرفی نمی دانیم چه ورزشی را برای رسیدن به هدفمان انتخاب کنیم.


در اینجا می خواهیم چند ورزش بسیار تاثیرگذار و ساده را به شما معرفی کنیم. این ورزش ها را می توانید به راحتی انجام دهید و نتایج آن را ببینید.


شنا


بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است و برای شما نتایج شگفت آوری به ارمغان می آورد، شنا کمک می کند تا به صورت اساسی بدن خود را تقویت کنید و از عضلات مختلف کار بکشید.


دویدن


دویدن مزایای بسیاری دارد. دویدن به کاهش استرس، کاهش خطر ابتلا به افسردگی، سوزاندن کالری زیاد و بهبود سلامت کلی شما کمک می کند. دویدن به خصوص اگر در اوایل صبح باشد بسیار لذت بخش است، این ورزش یکی از بهترین تمرینات برای هر روز است که باعث احساس موفقیت می شود.


دوچرخه سواری


دوچرخه سواری یک راه ساده برای کار بر روی پاها و تعریق بیشتر است. دوچرخه سواری را می توان به همراه دوستان یا به تنهایی انجام داد، دوچرخه سواری باعث می شود که اطمینان حاصل کنید که تمرین بسیار مفیدی انجام داده اید.


طناب زدن


یک ورزش ارزان و قابل حمل است که شما می توانید در هر نقطه آن را انجام دهید. این تمرین در هر دقیقه کالری بیشتری نسبت به هر تمرین دیگری می سوزاند. طناب زدن یک ورزش مناسب و سرگرم کننده است.


اسکات


این تمرین قدرتمند، به تقویت ماهیچه سرین کمک می کند و مقدار زیادی کالری می سوزاند. شما می توانید برای افزایش سوزاندن کالری و بالا بردن ضربان قلب، اسکات پرشی را انجام دهید یا حرکت اسکات با دمبل برای افزایش مقاومت بیشتر انجام دهید. انجام منظم اسکات یکی از بهترین راه ها برای تناسب بدن شما است.






منبع : jamejamonline.ir جام جم آنلاین لینک مطلب در سایت منبع

نویسندگی در مجله اینترنتی کهلیک برای همه آزاد است، کافیست عضو شوید و دانسته هایتان را با سایرین به اشتراک بگذارید :

برای عضویت در مجله اینترنتی کهلیک کنید

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

سلامت:انتشار نخستین تصویر از شهید آتش نشان، بهنام میرزاخانی

سلامت:توصیه‌هایی درخصوص چگونگی مدیریت روانی اخبار حادثه پلاسکو

سلامت:خون مورد نیاز مصدومان حادثه پلاسکو تامین شده است

سلامت:عملیات جست‌وجو به کندی پیش می‌رود/ دود غلیظ مانع پیشرفت عملیات

سلامت:نخستین آتش نشان به شهادت رسید/ شهادت آتش نشان میرزاخانی به علت شدت جراحات

سلامت:ولایتی به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد منصوب شد

سلامت:حضور تیم سلامت روان وزارت بهداشت در محل حادثه پلاسکو

سلامت:تلاش می کنیم روز ملی صرع در تقویم کشور ثبت شود

سلامت:اعزام تیم های واکنش سریع هلال احمر قم به تهران/ درخواست پشتیبانی از شهرهای معین پایتخت

سلامت:ورزش، موثر در مقابله با عوارض جانبی داروهای سرطان سینه

سلامت:با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟

سلامت:به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید

سلامت:مسئله این است؛ فیزیوتراپی یا پماد الاغ

سلامت:آژیر قرمز زباله برای استان‌های شمالی

سلامت:ابتلا به شیزوفرنی با افزایش ریسک دیابت همراه است

سلامت:منتفی شدن مزد منطقه‌ای تا استرداد لایحه اصلاح قانون کار

سلامت:اسامی مصدومین حادثه ریزش پلاسکو + نام بیمارستان

سلامت:مقاومت وزارت صنعت دربرابر نصب فیلتر دوده بر خودروهای دیزلی

سلامت:آتش پلاسکو، آتش‌نشانان مظلوم و ...

سلامت:کشف پروتئین محافظ در مقابل کبدچرب

سلامت:استرس شغلی ریسک ابتلا به سرطان را افزایش می دهد

سلامت:"پلاسکو" کامل فروریخت/ آتش‌نشانان گرفتار شدند/ نشت گاز در محل حادثه

سلامت:قوانين در رابطه با كاركودكان چگونه است؟

سلامت:وجود ۱۰ هزار سالمند مجهول‌الهویه درکشور

سلامت:گفت و گو با خانواده کودکانی که در آتش سوختند

سلامت:انتشار نخستین تصویر از شهید آتش نشان، بهنام میرزاخانی

سلامت:توصیه‌هایی درخصوص چگونگی مدیریت روانی اخبار حادثه پلاسکو

سلامت:خون مورد نیاز مصدومان حادثه پلاسکو تامین شده است

سلامت:عملیات جست‌وجو به کندی پیش می‌رود/ دود غلیظ مانع پیشرفت عملیات

سلامت:نخستین آتش نشان به شهادت رسید/ شهادت آتش نشان میرزاخانی به علت شدت جراحات

سلامت:ولایتی به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد منصوب شد

سلامت:حضور تیم سلامت روان وزارت بهداشت در محل حادثه پلاسکو

سلامت:تلاش می کنیم روز ملی صرع در تقویم کشور ثبت شود

سلامت:اعزام تیم های واکنش سریع هلال احمر قم به تهران/ درخواست پشتیبانی از شهرهای معین پایتخت

سلامت:ورزش، موثر در مقابله با عوارض جانبی داروهای سرطان سینه

سلامت:با کار منزل چه میزان کالری می‌سوزانید؟

سلامت:به هنگام ورزش با تلفن همراه صحبت نکنید

سلامت:مسئله این است؛ فیزیوتراپی یا پماد الاغ

سلامت:آژیر قرمز زباله برای استان‌های شمالی

سلامت:ابتلا به شیزوفرنی با افزایش ریسک دیابت همراه است

سلامت:منتفی شدن مزد منطقه‌ای تا استرداد لایحه اصلاح قانون کار

سلامت:اسامی مصدومین حادثه ریزش پلاسکو + نام بیمارستان

سلامت:مقاومت وزارت صنعت دربرابر نصب فیلتر دوده بر خودروهای دیزلی

سلامت:آتش پلاسکو، آتش‌نشانان مظلوم و ...

سلامت:کشف پروتئین محافظ در مقابل کبدچرب

سلامت:استرس شغلی ریسک ابتلا به سرطان را افزایش می دهد

سلامت:"پلاسکو" کامل فروریخت/ آتش‌نشانان گرفتار شدند/ نشت گاز در محل حادثه

سلامت:قوانين در رابطه با كاركودكان چگونه است؟

سلامت:وجود ۱۰ هزار سالمند مجهول‌الهویه درکشور

سلامت:گفت و گو با خانواده کودکانی که در آتش سوختند