مجله اینترنتی کهلیک مجله ای برای تمامی سلیقه ها (سبک زندگی، سرگرمی، سلامتی، آشپزی، گردشگری، علمی، آموزشی و ...)

سلامت:پنج ورزشی که به راحتی بدن شما را دگرگون و جوان می کند

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ 19 بازدید
سلامت:پنج ورزشی که به راحتی بدن شما را دگرگون و جوان می کند
کد مطلب : 408815


ورزش علاوه بر آثار مثبت بر سیستم قلب و عروق و افزایش توانمندی عضلات بدن شده و باعث و تاثیرات مهمی در بدن می شود.


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فواید ورزش برای سلامتی را همه ما می شناسیم. فوایدی مانند تاثیر آن بر کاهش وزن و مخصوصا کنترل وزن، تنظیم قندخون و پیشگیری از دیابت، درمان فشار خون و چربی خون بالا و صدها فایده مهم دیگری که ورزش برای سلامتی دارد. دانستن این حقایق و آگاهی از فواید ورزش باعث شده خیلی از ما همیشه به فکر شروع آن بیفتیم، اما خیلی وقت ها به دلیل مشکلات مختلف مجبور هستیم از ورزش دست بکشیم.

نداشتن وقت کافی برای ورزش کردن، ناتوانایی در رفتن به کلاس ورزشی، بیماری هایی مثل کمردرد و زانو درد، ازطرفی نمی دانیم چه ورزشی را برای رسیدن به هدفمان انتخاب کنیم.


در اینجا می خواهیم چند ورزش بسیار تاثیرگذار و ساده را به شما معرفی کنیم. این ورزش ها را می توانید به راحتی انجام دهید و نتایج آن را ببینید.


شنا


بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است و برای شما نتایج شگفت آوری به ارمغان می آورد، شنا کمک می کند تا به صورت اساسی بدن خود را تقویت کنید و از عضلات مختلف کار بکشید.


دویدن


دویدن مزایای بسیاری دارد. دویدن به کاهش استرس، کاهش خطر ابتلا به افسردگی، سوزاندن کالری زیاد و بهبود سلامت کلی شما کمک می کند. دویدن به خصوص اگر در اوایل صبح باشد بسیار لذت بخش است، این ورزش یکی از بهترین تمرینات برای هر روز است که باعث احساس موفقیت می شود.


دوچرخه سواری


دوچرخه سواری یک راه ساده برای کار بر روی پاها و تعریق بیشتر است. دوچرخه سواری را می توان به همراه دوستان یا به تنهایی انجام داد، دوچرخه سواری باعث می شود که اطمینان حاصل کنید که تمرین بسیار مفیدی انجام داده اید.


طناب زدن


یک ورزش ارزان و قابل حمل است که شما می توانید در هر نقطه آن را انجام دهید. این تمرین در هر دقیقه کالری بیشتری نسبت به هر تمرین دیگری می سوزاند. طناب زدن یک ورزش مناسب و سرگرم کننده است.


اسکات


این تمرین قدرتمند، به تقویت ماهیچه سرین کمک می کند و مقدار زیادی کالری می سوزاند. شما می توانید برای افزایش سوزاندن کالری و بالا بردن ضربان قلب، اسکات پرشی را انجام دهید یا حرکت اسکات با دمبل برای افزایش مقاومت بیشتر انجام دهید. انجام منظم اسکات یکی از بهترین راه ها برای تناسب بدن شما است.






منبع : jamejamonline.ir جام جم آنلاین لینک مطلب در سایت منبع

نویسندگی در مجله اینترنتی کهلیک برای همه آزاد است، کافیست عضو شوید و دانسته هایتان را با سایرین به اشتراک بگذارید :

برای عضویت در مجله اینترنتی کهلیک کنید

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

سلامت:چرا اغلب افراد باهوش کمتر شاد هستند؟

سلامت:فشار خونم بالا است، چه غذاهایی بخورم؟

سلامت:راه هایی برای درمان بی خوابی

سلامت:نگذاریم جنگل های زاگرس خاکستر شود

سلامت:تبلیغات ماهوار‌ه‌ای در زمینه سلول‌های بنیادی فریب افکار عمومی است

سلامت:بررسی رفتار رئیس‌جمهور بعد از وقوع یک حادثه معدن یورت

سلامت:از مظلومیت بیماران روانی تا کاهش آستانه تحمل خانواده‌ها در مقابل آنها

سلامت:آلودگی هوای مهران، 15 برابر حد مجاز

سلامت:بدون مشورت با پزشک، مصرف داروهایتان را در ماه رمضان قطع نکنید

سلامت:توصیه‌های ورزشی برای افراد دارای اضافه وزن

سلامت:به کودکان زیر یک سال آب میوه ندهید!

سلامت:ارتباط فقر با بلوغ زودرس در کودکان

سلامت:مواد خوراکی غنی از ویتامین D را بشناسید

سلامت:پساب‌های صنعتی، در کمین دریاچه ارومیه

سلامت:با این خوراکی‌ها به جنگ «چاقی» بروید

سلامت:تکذیب یک شایعه : دستفروشی که نفر اول انتخابات خرم آباد شد ، ترور نشده

سلامت:10 نشانه وجود لخته خون در پا

سلامت:روایتی از امدادگری در زمان موشک‌باران تهران

سلامت:عکس/مرگ مرموز دختر جوان پس از عمل لیپوساکشن در یک کلینیک

سلامت:آیا انجام هر روز حرکت اسکات مضر است؟

سلامت:درخواست فعالان مدنی برای رسیدگی به پرونده‌ شهرداری

سلامت:عکس/تجمع اعتراضی پاتولوژیست‌ها مقابل سازمان نظام پزشکی

سلامت:عوارض استفاده از سولاریوم را جدی بگیرید

سلامت:کربن سیاه هوای تهران، احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهد

سلامت:٨ سال است با دلهره زندگی می‌کنم

سلامت:چرا اغلب افراد باهوش کمتر شاد هستند؟

سلامت:فشار خونم بالا است، چه غذاهایی بخورم؟

سلامت:راه هایی برای درمان بی خوابی

سلامت:نگذاریم جنگل های زاگرس خاکستر شود

سلامت:تبلیغات ماهوار‌ه‌ای در زمینه سلول‌های بنیادی فریب افکار عمومی است

سلامت:بررسی رفتار رئیس‌جمهور بعد از وقوع یک حادثه معدن یورت

سلامت:از مظلومیت بیماران روانی تا کاهش آستانه تحمل خانواده‌ها در مقابل آنها

سلامت:آلودگی هوای مهران، 15 برابر حد مجاز

سلامت:بدون مشورت با پزشک، مصرف داروهایتان را در ماه رمضان قطع نکنید

سلامت:توصیه‌های ورزشی برای افراد دارای اضافه وزن

سلامت:به کودکان زیر یک سال آب میوه ندهید!

سلامت:ارتباط فقر با بلوغ زودرس در کودکان

سلامت:مواد خوراکی غنی از ویتامین D را بشناسید

سلامت:پساب‌های صنعتی، در کمین دریاچه ارومیه

سلامت:با این خوراکی‌ها به جنگ «چاقی» بروید

سلامت:تکذیب یک شایعه : دستفروشی که نفر اول انتخابات خرم آباد شد ، ترور نشده

سلامت:10 نشانه وجود لخته خون در پا

سلامت:روایتی از امدادگری در زمان موشک‌باران تهران

سلامت:عکس/مرگ مرموز دختر جوان پس از عمل لیپوساکشن در یک کلینیک

سلامت:آیا انجام هر روز حرکت اسکات مضر است؟

سلامت:درخواست فعالان مدنی برای رسیدگی به پرونده‌ شهرداری

سلامت:عکس/تجمع اعتراضی پاتولوژیست‌ها مقابل سازمان نظام پزشکی

سلامت:عوارض استفاده از سولاریوم را جدی بگیرید

سلامت:کربن سیاه هوای تهران، احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهد

سلامت:٨ سال است با دلهره زندگی می‌کنم