مجله اینترنتی کهلیک مجله ای برای تمامی سلیقه ها (سبک زندگی، سرگرمی، سلامتی، آشپزی، گردشگری، علمی، آموزشی و ...)

برای تناسب اندام چه کارهایی باید انجام دهیم ؟!

۱۳۹۵/۰۷/۳۰ 609 بازدید
برای تناسب اندام چه کارهایی باید انجام دهیم  ؟!
کد مطلب : 362223

**بهترین ترفندهای رسیدن به تناسب اندام :

به اندازه ی کافی بخوابید ، حتما صبحانه بخورید ، غذاهایتان را از پیش آماده کنید، رژیم های بی حساب و کتاب نگیرید، غذاهای فراوری شده را بکاهید ، ورزش کردن را در اولویت بگذارید ،نوشیدنی های شیرین را کنار بگذارید ، هیچگاه وعده های اصلی غذایی را نادیده نگیرید ،به اندازه ی کافی آب بنوشید، غذاهای کامل و ساده بخورید.

**تمرین بدنسازی با کمک وزن بدن، جایگزین خوبی برای تمرین با وزنه و دمبل بوده و برای تناسب اندام عالی است !

قدرتی که بواسطه انجام : شنا سوئدی ، بارفیکس ، دراز نشست، بالا کشیدن پاها در حالت خوابیده و اسکوات پرشی بدست می آورید تمام فعالیت های زندگی روزانه شما را برایتان آسان تر خواهد کرد.صدها تمرین با کمک وزن بدن وجود دارد که می توانید انجام دهید و هیچ کدامشان هم به وزنه احتیاجی ندارند.

**تناسب اندام با غذاهای غنی از فیبر

غذاهای سرشار از فیبر نه تنها برای کاهش وزن بسیار مهمند، بلکه به درمان بیماری هایی چون دیابت، فشار خون و کلسترول بالا و بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند.

عملکرد فیبرها از طریق :

ایجاد سیری و کاهش اشتها
افزایش حرکات روده و رفع یبوست
دفع سموم و روغنهای اضافه و جلوگیری از ایجاد لخته در رگها
کاهش قندخون

انواع غذاهای غنی از فیبر :

سبزیجات برگ دار مانند: اسفناج، کلم بروکلی، شلغم،کلم پیچ،کاهو

سبزیجاتی چون هویج،مارچوبه،گوجه فرنگی،بادمجان،کدو،سیب زمینی،سویا،لوبیا،عدس
سیب،موز،گلابی،آلو،ذرت

نویسندگی در مجله اینترنتی کهلیک برای همه آزاد است، کافیست عضو شوید و دانسته هایتان را با سایرین به اشتراک بگذارید :

برای عضویت در مجله اینترنتی کهلیک کنید

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: